علت شست و شوی نمای ساختمان با طناب چیست؟
نوشته شده توسط : لمون

علل ضرورت شستشوی نما ساختمان

در پاسخ به سوال اینکه چرا باید نمای یک ساختمان را شست، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد مسأله‌ زیبایی ساختمان است. به هر حال یک ساختمان تمیز نسبت به ساختمانی کثیف ظاهر زیباتری دارد. ساختمان‌های تمیز در نظر عموم مردم جلوه‌ مهمان‌نوازانه ‌تری دارند و در کل جذاب‌ترند. ساختمان‌ها هم به نوعی مثل انسان‌ها هستند. اگر به ظاهرشان برسید روی بقیه اثرگذاری بیشتری دارند.

نماشویی ساختمان چیست ؟

به طور خلاصه ، شستشوی نما فرآیند اطمینان از پاکیزگی نمای خارجی ساختمان از هر گونه آلودگی ، دوده ، لکه و آلاینده می باشد. نمای خارجی معمولا قسمت جلویی ساختمان ( ورودی ساختمان ) است. برخی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه ، سنگ و چوب بوده البته برخی برای نمای خارجی از فلزاتی همچون استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم استفاده می کنند. نماشویی ساختمان هایی با نمای فلزی به صورت منظم صدماتی را که این عوامل ارگانیک می توانند در آنها ایجاد کنند را به حداقل رسانده و باعث می شود خانه یا ساختمان شما برای مدت زمان طولانی تری بهتر به نظر برسد

شست و شوی نمای ساختمان با طناب

مواد شوینده و پاک کننده به کار گرفته شده برای شست و شوی نمای ساختمان با طناب همگی درجه یک می باشند و این مواد با توجه به کیفیت و نوع نمای ساختمان شما انتخاب می شوند.

فرقی نمی کند که نمای ساختمان از کامپوزیت، آجر، شیشه یا سیمانی باشد.

کافی است تا شما با تماس با همکاران و کارشناسان ما در اوج کاران، نمای ساختمان خود را به ما بسپارید.

بدون بسته شدن داربست و ایجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان یا ایجاد سد معبر، حرفه ای ترین کادر پرسنل برای شستشوی نمای ساختمان اعزام می شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: